最新情報

【お知らせ】 ご滞在中の客室清掃に関するご案内 new

いつも私どもマリンブルー屋久島にご宿泊賜りまして誠にありがとうございます。

この度、当館では環境保護の取り組みとして、ご連泊時の客室清掃はご希望の場合のみ実施とさせていただきます。
清掃をご希望の際は、午前9時までに「清掃希望札」を廊下側のドアノブに掛けて頂きますよう お願い申し上げます。

尚、衛生上の観点により、3泊毎にシーツ交換を含めた清掃をさせて頂きます。
「清掃希望札」のご掲示が無い場合でも3泊目には清掃を実施させて頂きますことをご了承下さい。

都度のタオル交換をご希望される方はフロントまでお声がけ下さい。
何卒ご理解、ご協力を賜りますようお願い申し上げます。  
                                                      マリンブルー屋久島


Thank you very much for staying at Marine Blue Yakushima.
As part of our efforts to protect the environment, we would like to inform you that we will only clean guest rooms on consecutive nights upon your request.
If you wish to have your room cleaned, please hang a “Cleaning Request Tag” on the doorknob in the hallway by 9:00 a.m.

For hygienic reasons, we will clean the room every 3 nights, including changing the sheets.
Please note that we will clean the room every third night, even if you do not post a “Cleaning Request Tag”.

If you wish to have your towels changed each time, please contact the front desk.
Thank you for your understanding and cooperation.  

Marine Blue Yakushima